Waarom klinieken voor onze telefoonservice en agendabeheer kiezen In de wereld van cosmetische behandelingen draait alles om persoonlijke aandacht, vertrouwen en discretie. Cliënten die contact opnemen met een kliniek voor een botoxbehandeling, fillers of een ooglidcorrectie verwachten niet alleen kwaliteit in de behandelkamer, maar ook professionaliteit bij het eerste telefoontje. Juist daar kan het verschil gemaakt worden. Steeds meer klinieken kiezen ervoor om het telefoonverkeer en agendabeheer uit te besteden aan HS Telefoonservice. Maar waarom? 1. Optimaal bereikbaar voor (potentiële) cliënten Cliënten die bellen voor een consult of afspraak willen snel iemand aan de lijn krijgen. Zeker in de cosmetische branche kan één gemist telefoontje betekenen dat de cliënt verder zoekt bij een andere kliniek. Met HS Telefoonservice: • Worden alle telefoontjes professioneel aangenomen, ook buiten piekuren. • Is er geen stress meer over gemiste oproepen tijdens behandelingen. • Krijgen bellers altijd een vriendelijke en representatieve stem aan de lijn. 2. […]
Lees verder… from Wij beantwoorden ook de telefoon voor klinieken