Veel gestelde vragen
Heeft u een vraag over de diensten van HS Telefoonservice? Wij hebben de meest gestelde vragen voor u op een rijtje gezet.
U ontvangt van ons uw eigen doorschakelnummer waarnaar u kunt doorschakelen.
Het doorschakelen kan via *21
Bij een ISDN lijn met *210
Heeft u een telefooncentrale neem dan contact op met uw beheerder.
Ja, dat is mogelijk. Er is geen limiet aan het aantal door te schakelen telefoontoestellen.
U kunt onbeperkt (mobiele) telefoonnummers doorschakelen naar uw doorschakelnummer.
Ja, dat is mogelijk.
HS Telefoonservice kan aan u een eigen telefoonnummer, eventueel uit uw eigen regio of een 085 nummer verstrekken waardoor uw klanten rechtstreeks contact met ons op kunnen opnemen.
Ja, dat is mogelijk. U kunt uw telefoon naar ons doorschakelen na overleg wanneer u het wenst.
U kunt zelf heel gemakkelijk de telefoon weer terug schakelen.
Wij zijn in staat om algemene vragen te beantwoorden. Denk hierbij aan het verstrekken van informatie b.v. aanwezigheid of mailadressen van medewerkers, een routebeschrijving naar het pand of prijzen.
Hoe gedetailleerder het call-script is dat u aanlevert hoe meer wij in staat zijn uw bedrijf optimaal te vertegenwoordigen.
Wij proberen dit zoveel mogelijk te waarborgen.
Door vakanties en dergelijke zullen er altijd twee telefonistes zijn die uw bedrijf vertegenwoordigen.
Van te voren wordt er met u besproken hoe wij dienen te handelen in geval van spoed.
Wij kunnen u bijvoorbeeld een sms bericht sturen, uw voicemail inspreken of contact opnemen met een collega van u.
Ja dat is mogelijk.
HS Telefoonservice beheert op diverse manieren de agenda van haar klanten.
Wilt u weten welke mogelijkheid voor u het beste werkt, neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Onze secretaresses spreken accentloos Algemeen Beschaafd Nederlands.
Daarnaast beheersen ze Engels en Duits en verstaan wij de Friese taal.
Wij kunnen gesprekken op uw verzoek doorverbinden naar de juiste persoon of afdeling.
U kunt de gespreksnotities per bericht ontvangen of aan het einde van de dag in één keer.
Dit kan per mail , sms of whatsapp bericht.
HS Telefoonservice kan de berichten naar verschillende medewerkers sturen.
Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.
Na sluitingstijd krijgt de beller een algemene boodschap te horen.
Er word geen bedrijfsnaam vermeld. De beller heeft de mogelijkheid een voicemailbericht achter te laten.
Dit bericht zullen wij de volgende ochtend direct aan u rapporteren.
Het is mogelijk om een eigen persoonlijke boodschap af te laten spelen.
Graag lichten wij dit persoonlijk toe. Neem hiervoor vrijblijvend contact met ons op.
Zodra wij alle bedrijfsinformatie en uw instructies hebben ontvangen kunt u direct gebruik maken van onze diensten.
Heeft u nog vragen?
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8:30-17:00 uur.