HS Telefoon / Virtual Assistant service is opgericht door Trudy en Jorien.
Moeder en dochter wilde graag samen ondernemen.
Dit doen ze inmiddels al 16 jaar samen.

In 2006 hebben zij HS Telefoon / Virtual Assistant service opgericht vanuit de behoefte in de markt naar telefonische bereikbaarheid en secretariële ondersteuning.
Een secretaresse op afstand die flexibel inzetbaar is, mee denkt en initiatief toont.
De ambassadrice van uw bedrijf.

HS Telefoon / Virtual Assistant service is geen groot callcenter. U heeft gegarandeerd twee vaste telefonistes die uw telefoon beantwoorden of een vaste virtual assistent die werkzaamheden voor uw bedrijf uitvoert.
Wij vinden persoonlijk contact en het waarborgen van onze kwaliteit erg belangrijk.

Ons vaste team van telefonistes en secretaresses vertegenwoordigen uw bedrijf op een vriendelijke en professionele manier.
De meeste bellers van onze klanten denken dat wij werkzaam zijn voor het bedrijf waarvoor ze bellen.
HS Telefoon / Virtual Assistant vormt een onderdeel van uw organisatie en levert een bijdragen aan uw professionele imago.

Wij leveren onze diensten door heel Nederland.
Bedrijven, organisaties, verenigingen en instellingen van klein tot groot maken gebruik van onze diensten.

U kunt zowel permanent als tijdelijk gebruik maken van onze services.
HS Telefoon / Virtual Assistant biedt verschillende mogelijkheden en denkt graag mee met de klant.
U kunt bijvoorbeeld één of meerdere onderdelen naar ons uitbesteden zoals uw telefoonverkeer, agendabeheer, e-mail afhandeling, live chat service, social media support, het na bellen van klanten, debiteurenbeheer of het organiseren van uw zakelijke evenement.

telefoonservice advocatenkantoor