Aftersales

Klanttevredenheidsonderzoek uitbesteden?
Een tevreden klant zorgen voor de beste reclame namelijk mond-tot-mondreclame.
Hoe komt u erachter of uw klant tevreden is over uw product of dienst? Door het aan de klant te vragen.
Dit kunt u bijvoorbeeld doen via de mail met een enquête of vragenlijst. Het nadeel van mailen is dat u geen persoonlijk contact heeft met de klant. Een klanttevredenheid is een mooie gelegenheid om te werken aan de relatie met uw klant. Maak hier gebruik van. Zet hierbij de klant centraal. Dit doet u met persoonlijk contact.

Telefonische interviews
Als een klanttevredenheidsonderzoek telefonisch wordt uitgevoerd kan de interviewer dieper op de antwoorden in gaan. Daarbij krijgt de interviewer gelijk een beeld van hoe de klant tegen het product of dienst aan kijkt.
Hierbij assisteren wij u graag. Samen met u stellen wij een vragenlijst op. Deze vragen worden door onze outbound specialist voorgelegd aan uw klant. Hierdoor krijgt u inzicht in de tevredenheid van de klant, mogelijke verbeter punten en nieuwe ideeën. Daarbij kunnen we gelijk uw mailinglijst opschonen en updaten.

Wilt u meer informatie ontvangen over de mogelijkheden voor een klanttevredenheidsonderzoek? Neem dan contact met ons op.