Debiteurenbeheer uitbesteden aan een virtual assistent? HS Telefoonservice neemt deze taak graag van u over
Heeft u uw debiteurenadministratie op orden?
Veel bedrijven en zzp’ers schuiven het nabellen van debiteuren voor zich uit. Men is te druk of ervaart het nabellen als onprettig. Toch is het bellen van een debiteur vaak een zeer effectieve manier om een openstaande factuur geïncasseerd te krijgen.
Ontbreekt het u aan tijd, energie en wenst u graag een fijne relatie te behouden met uw klant? Besteed het dan uit aan HS Telefoonservice, uw bel specialist.

Onze medewerkers die het debiteurenbeheer van u overnemen hebben jarenlange werkervaring in de incassobranche. Hierdoor weten zij hoe openstaande vorderingen op een snelle, nette en efficiënte manier geïncasseerd kunnen worden.
Onze specialisten bellen vanuit uw naam en herinneren uw klanten, op een vriendelijke manier, aan de openstaande betaling.
Voorkomen is beter dan genezen. Wees er daarom op tijd bij en voorkom een incasso traject. Er zijn namelijk geen winnaars op het moment dat u het uit handen dient te geven aan een incassobureau.

Voordelen van uitbesteden debiteurenbeheer aan HS Telefoonservice:
-Uw facturen worden sneller betaald
-Het bespaart u tijd zodat u zich kunt richten op het ondernemerschap
-Voorkom een incassotraject met hoge kosten en de kans de klant te verliezen
-Persoonlijke aanpak. Wij werken met een klein team en worden één met uw bedrijf.

Wilt u meer informatie ontvangen over hoe u outbound bellen aan ons kunt uitbesteden? Neem dan vrijblijvend contact met ons op onder telefoonnummer:0517-239970.