Het werk van een makelaar is een drukke bezigheid. Huizen bezichtigen, het voeren van onderhandelingen, taxaties verrichten en contact onderhouden met de klant.
Heeft u de woning online gezet? Dan komen de telefoontjes binnen en die wilt u natuurlijk niet missen.
Volop telefonisch bereikbaar dankzij onze telefoonservice makelaardij
Wanneer u als makelaar succesvol wilt ondernemen is het belangrijk dat u telefonisch bereikbaar bent.
Echter bent u wellicht niet altijd in de gelegenheid om zelf de telefoon te beantwoorden.
Uw telefoon uitbesteden aan een telefoonservice makelaardij kan dan een oplossing zijn.
Een telefoonservice beantwoordt uw telefoon op afstand zodat u ongestoord door kunt werken.
U kunt de telefoon op vaste momenten doorschakelen of op momenten dat u ondersteuning nodig heeft.
Secretaresse op afstand zorgt voor telefonische bereikbaarheid voor makelaars met telefoonservice makelaardij
HS Telefoonservice weet dat een gemist telefoontje een gemiste kans is.
Wij bieden al meer dan 13 jaar telefoonservice makelaardij, telefoonservice advocaten en telefoonservice voor bedrijven aan.
HS Telefoonservice beantwoordt op een professionele manier uw telefoon.
Ook kunnen wij uw agenda op afstand beheren. De afspraken worden ingepland of verplaatst binnen de door u aangegeven beschikbare periodes.
Wij zijn uw secretaresse op afstand.
Hoe werkt telefoonservice makelaardij:
Van ons ontvangt u een doorschakelnummer. U schakelt uw telefoon door naar het doorschakelnummer.
Twee vaste telefonistes van HS Telefoonservice beantwoorden uw telefoon aan de hand van het belscript dat u heeft aangeleverd. De gegevens van de beller worden genoteerd en naar u gerapporteerd.
De twee vaste telefonistes worden één met uw bedrijf en vormen het visitekaartje van uw onderneming.
Wat zijn de voordelen van het uitbesteden van uw telefoon aan HS Telefoonservice:
- Goedkoop: Het inzetten van een telefoonservice makelaardij is goedkoper dan het inhuren van een vaste medewerker. Wij werken vanuit ons eigen kantoor. U hoeft dus niet een extra werkplek te creëren.
- Flexibel: U kun permanent van onze telefoonservice gebruik maken of op momenten dat u ondersteuning nodig heeft. Zoals op piekmomenten of bij afwezigheid van uw vaste telefoniste.
- Kwaliteit: Uw telefoon wordt door twee vaste telefonistes beantwoordt. Uw klanten krijgen steeds dezelfde telefonistes aan de lijn. Zij worden één met uw bedrijf.
- Kennis van zaken: Wij hebben ervaring met het beantwoorden van de telefoon voor makelaarskantoren.
- Maatwerk: Wij leveren telefoonservice makelaardij op maat. Naast het beantwoorden van de telefoon kunnen wij uw agenda op afstand beheren en bezichtigingsafspraken maken.
Met onze telefoonservice makelaardij beantwoorden wij op een correcte en efficiënte manier uw inkomende gesprekken. Uiteraard houden we ons daarbij aan de vooraf met u afgesproken richtlijnen. De klanttevredenheid zal verhogen doordat u dankzij onze telefoonservice makelaardij optimaal bereikbaar bent.
Zijn er nog andere zaken waarbij wij u als telefoonservice makelaardij kunnen helpen? Als virtual assistent kunnen wij u met diverse werkzaamheden ondersteunen. Zo kunnen we u ontlasten door:
- uw agenda bij te houden;
- uw klanten afspraakbevestigingen te sturen;
- mails beantwoorden die zich opstapelen in uw mailbox;
- via onze live chat service vragen van uw website bezoekers beantwoorden
Professionaliteit en persoonlijk contact is waar onze telefoonservice makelaardij voor staat. Wilt u weten hoe wij u met onze telefoonservice kunnen assisteren? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.