HS Telefoonservice is opgericht door Trudy van der Harst en Jorien van der Harst. Moeder en dochter wilde graag samen ondernemen.
In 2006 hebben zij HS Telefoonservice opgericht vanuit de behoefte in de markt naar telefonische bereikbaarheid en secretariële ondersteuning.
Een secretaresse op afstand die flexibel inzetbaar is.
De ambassadrice van uw bedrijf.

HS Telefoonservice is geen groot callcenter.
Wij vinden persoonlijk contact en het waarborgen van onze kwaliteit erg belangrijk.
Ons vaste team van telefonistes en secretaresses vertegenwoordigen uw bedrijf op een vriendelijke en professionele manier.
HS Telefoonservice vormt een onderdeel van uw organisatie en levert een bijdragen aan uw professionele image.

Wij leveren onze diensten door heel Nederland.
Bedrijven, organisaties, verenigingen en instellingen van klein tot groot maken gebruik van onze diensten.

U kunt zowel permanent als tijdelijk gebruik maken van onze services.
HS Telefoonservice biedt verschillende mogelijkheden en denkt graag mee met de klant.
U kunt bijvoorbeeld één of meerdere onderdelen naar ons uitbesteden zoals uw telefoonverkeer, agendabeheer, e-mail afhandeling, live chat service, social media support, het na bellen van klanten of het organiseren van uw zakelijke evenement.