5 redenen waarom een telefoonservice onmisbaar is in elke onderneming

De telefoon zorgt voor een grote afleiding op de werkvloer en vermindering van de productiviteit. Tegelijkertijd speelt bereikbaarheid een steeds grotere rol. We gaan in Nederland naar een steeds snellere service. Klanten stellen steeds hogere eisen aan bereikbaarheid. Toch blijkt uit onderzoek van Infopact dat 25% van de Nederlanders de telefonische bereikbaarheid van bedrijven een onvoldoende geeft. Gelukkig biedt een telefoonservice hierin een uitstekende uitkomst. De klant behoudt de gewenste bereikbaarheid, zonder dat het bedrijf lijdt aan een toenemende afleiding en afname van productiviteit.  Hier 5 redenen waarom een telefoonservice onmisbaar is in elke onderneming. #1          Met een telefoonservice mist u minder aanvragen Elk telefoontje van een potentiële klant is als het ware een lot uit de loterij. Dit kan een nieuwe kans of opdracht zijn, Er ligt wellicht een vraag over een product of dienst. Wordt deze vraag niet snel beantwoord, dan haakt 53% van […]

Lees verder…

Live chat blijkt de sleutel tot een hogere omzet!

Live chat is inmiddels niet meer weg te denken van een moderne website. Toch onderschatten vandaag de dag nog (te) veel ondernemers de toegevoegde waarde van live chat binnen hun bedrijf. We leven in een tijdperk waar 62% van de mobiel gebruikers verwacht dat er een live chat aanwezig is op een website. Naar verwachting zal dit percentage toenemen tot 87% in de komende 12-18 maanden. Hier staat tegenover dat slechts 9% van de bedrijven gebruik maakt van live chat op hun website. Vreemd! Er is een duidelijke verzoek vanuit de klant voor live chat. Waarom wordt hier door de meeste ondernemingen dan niet slim op ingespeeld?  Daarbij liegen de cijfers er niet om. Het hebben van een live chat helpt daadwerkelijk met het verhogen van de omzet. Nog niet overtuigd? Hier 3 redenen waarom live chat uw sleutel is tot een hogere omzet. #1          Websites met […]

Lees verder…

Structureel te druk? Deze 5 taken kan een virtueel assistent van u overnemen

Ooit overwogen een virtueel assistent in de arm  te nemen? Bijna elke ondernemer kent het wel: druk! Het begint meestal al in de ochtend. De wekker gaat. Meteen grijpt uw hand naar de telefoon om deze uit te zetten. BAM! Daar zijn ze… De pupillen moeten nog wennen aan het licht van uw scherm en op uw telefoon staan de eerste berichten en emails alweer te branden om uw antwoord. De eerste portie werkdruk heeft uw hoofd al bereikt, nog voordat de koffiemachine überhaupt de eerste druppel naar beneden heeft laten zakken. Het lijkt voor de meeste ondernemers vaak een ver-van-mijn-bed-show: een persoonlijke assistent. Toch is deze dichterbij dan sommige ondernemers denken. Dankzij moderne technologie en communicatietechnieken zijn persoonlijke assistenten nu online binnen ieders handbereik. Vandaag de dag in de vorm van een virtueel assistent. Een persoonlijke assistent van vlees en bloed, maar dan online. Nog niet overtuigd? Deze 5 […]

Lees verder…